יום שלישי, 15 בדצמבר 2020

 שמרית ממליצה

שלום לכולם, מה שלומכם?

אתם קוראים ספרים מעניינים ורוצים להמליץ לחברים? כתבו לי ואני אפרסם כאן בבלוג.

שמרית הספרנית שלנו ממליצה על ספרים מרתקים שקראה:

משחק 2

 

"משחק המקומות הנסתרים" ספר ראשון בסדרת אימפריית הדממה מאת אנדרסון מ"ט

ספר מלא הרפתקאות, תעלומות וסכנות. בריאן וגרגורי מוזמנים לביקור אצל דודו המוזר של גרגורי בוורמונט (ארץ בארצות הברית) שם הם מוצאים לוח משחק מוזר שכאשר הם מתחילים לשחק בו הם מגלים שהמשחק קורה במציאות שמסביבם ואי אפשר להפסיק את המשחק באמצע. הם מוכרחים לשחק עד סוף המשחק בשביל להציל את עצמם. במשחק עצמו הם נפגשים עם רוחות רפאים, טרולים ועוד המון דמויות שונות ומשונות.

 

נערת החלומות

"נערת החלומות" ספר ראשון בסדרת לוחמי הדרקון מאת אופיר פורמן.

אני מאוד אהבתי את הספר הזה, הוא הזכיר לי קצת את הארי פוטר וגם את פרסי ג'קסון.
לכל אוהבי ההרפתקאות זה הספר בשבילכם!, מדובר על ילד בן 10 שקוראים לו לואי. הוא גדל בעולם האנושי לבד חוץ מאמא שלו בכפר קטן. כל היום הוא אוהב להסתובב בחוץ ובערב כשהוא חוזר הביתה, הוא אוהב לספר לאמא שלו על החוויות שלו. הכל משתנה כאשר יום אחד מופיע דרקון שמדבר אליו, אז הוא מגלה שהוא נולד בעולם אחר לחלוטין ושהגורל שלו להיות לוחם דרקון אגדי בשביל לשמור על האיזון בין בני האדם לטבע. וכך הוא צריך להחליט, האם להישאר בעולם האנושי המוכר שבו הוא לא מאושר ואין לו חברים או לקחת סיכון, לעבור לעולם אחר, לעבור אימונים קשים עם עוד שבעה לוחמי דרקון נוספים שאולי יהיו החברים שלו. מי שרוצה לגלות מה בחר לואי, צריך לקרוא את הספר.
סיפריה
הספרים ניתנים להשאלה בספריה שלנו.
להתראות בספריה
יפה 🙂

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בלגן בכתה 3 גחליליות או לא להיות / טום ווטסון הוצאת מודן תרגום מאנגלית: שלומי שורצולד 91 עמודים שלום ילדים מה שלומכם?  איך אתם מרגישים בתקופ...