יום שני, 21 בדצמבר 2020

 להחזיר את זאב/ מינה איתן


שלום ילדים 🙂 הרבה זמן לא כתבתי ולא דיברנו, ואני שמחה לכתוב לכם עכשיו. אני רוצה להמליץ לכם על ספר נהדר שקראתי לאחרונה.

אתם זוכרים מורים או מורה מסוים שאהבתם בבית הספר? שעזר לכם ללמוד ומצא את הכישורים שלכם? שגרם לכם  לבוא בשמחה לבית הספר?

אני זוכרת כמה מורים שממש אהבתי והשפיעו עלי מאוד . מהם למדתי איך להיות בן אדם יותר טוב …אכפתי …עזרו לי לגלות את הכישורים שלי ולפתח אותם.  מורה אחת ממש שנאתי …הייתה מורה קשוחה מאוד, והיה לי קשה מאוד לקבל את זה, פחדתי ממנה ולא יכולתי לבטא את עצמי בחופשיות ומכל הלב. לא הצלחתי ללמוד בשיעורים שלה.

מספיק מורה אחד טוב מבין ומאמין בנו וביכולות שלנו, כדי שנוכל לגדול ולהתפתח.

בספר "להחזיר את זאב" הילד מרטי הוא ילד בעייתי שכבר עבר ארבעה בתי ספר בגלל בעיות משמעת …והוא מקווה שהכל יהיה בסדר בבית הספר החדש, אבל לא ממש מאמין שכך. מרטי לא ציפה לשום דבר טוב מבית הספר החדש. אולם מפגש עם זאב, מנהל בית הספר שינה את חייו.

המלצות נוספת לספר תוכלו לקרוא כאן. וגם כאן

ציטוט מתוך הספר שאהבתי:

היו לו מילים נעימות שתכף בהתחלה עשו לי מצב רוח טוב. אחר כך הוא לקח נשימה עמוקה, יישר את המשקפיים על האף, נשען מעט לאחור וביקש שאעמוד לצדו. "לא מולי מרטי" תמיד אמר, "בבקשה . בוא לכאן. שנהיה באותו צד".ואז הגיע הרגע היפה ביותר בשיעורים שלנו. הקריאה. לאט ובקול רם קרא זאב את הדברים שכתבתי. הוא ידע לקרוא יפה. התשובות שלי נשמעו כל כך יפות וחכמות בקול שלו. פשוט עמדתי לצדו ונהניתי. עמ' 68

מרטי הוא ילד שגדל ללא אביו, כששאלו אותו איפה אביו הוא תמיד אמר "הוא לא בתמונה", הוא לא יודע איפה אביו. בהמשך מרטי מגלה כמה פרטים על אביו..האם יצליח לפגוש אותו ?

ומה יקרה כשזאב יפרוש לגמלאות?

כל זאת תוכלי לקרוא בספר המרתק והמרגש הזה. ממליצה בחום …כדאי לכם

 

יפה ♥

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בלגן בכתה 3 גחליליות או לא להיות / טום ווטסון הוצאת מודן תרגום מאנגלית: שלומי שורצולד 91 עמודים שלום ילדים מה שלומכם?  איך אתם מרגישים בתקופ...