יום שני, 14 בדצמבר 2020

 החיים שלי, דוט, קום / עפרה גלברט- אבני

החיים שלי 1

שלום לכולם,

אני רוצה להמליץ לכם היום על הספר "החיים שלי דוט. קום." של הסופרת עפרה גלברט- אבני.

הסופרת גלברט-אבני עפרה זכתה בפרס הספריות הציבוריות לספרות ילדים לשנת 2015, והספר שזכה בפרס הוא "החיים שלי דוט. קום." שכתבה הסופרת.

בסיפור אסף הוא ילד בן 12,  חנון ומחונן, חתיך שיודע המון. לא מראהו ולא חכמתו עוזרים לו להיות מקובל בכיתה. הוא מחפש חברויות באינטרנט כי אינו מצליח חברתית. החיפוש הזה מוביל אותו להרפתקה הקשורה בחייו. אסף נולד מתרומת זרע, והוא מחפש באינטרנט ילדים שגם נולדו מתרומת זרע ומשתף אותם בחוויות שלו. בשנה שבה מתרחש הסיפור קורים לאסף דברים מפתיעים- הוא מתיידד עם חסר בית, מתאהב במילנה, ותוך שיטוטיו באינטרנט נחשפים לפניו פרטים שגורמים לו להבין שהחיים שלו ושל משפחתו שונים ממה שחשב. בסוף הסיפור אסף מגיע למסקנה שאם יש לך סוד אל תמהר לספר אותו באינטרנט. שם כל הסודות שלך יכולים להתגלות ברגע ולהפוך את חייך על פניהם, כמו שקרה למשפחה שלו.

ספר מקסים ומרגש, כתוב כמו יומן מפיו של הילד אסף. ממליצה בחום לקרוא אותו, הספר מראה לנו שצריך להיזהר מהאינטרנט ולא למהר לשתף את הדברים הסודיים שלנו באינטרנט.

הספר הוא ספר המשך לספר " המכוערים של דניאל" שכתבה עופרה גלברט- אבני. במכוערים של דניאל מסופר הסיפור של דניאל ויש נקודת מפגש בין שני הסיפורים, אני לא רוצה לגלות לכם מה הקשר בין שני הסיפורים ,כדי לא לקלקל לכם את הסיפור ….  אפשר לקרוא גם כל ספר בנפרד.

המכוערים של דניאל

קריאה מהנה 🙂

יפה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בלגן בכתה 3 גחליליות או לא להיות / טום ווטסון הוצאת מודן תרגום מאנגלית: שלומי שורצולד 91 עמודים שלום ילדים מה שלומכם?  איך אתם מרגישים בתקופ...